tuinfeest of streekmarkt

Weergave van 3 geneste reacties
  • Auteur
    Berichten
    • #1136
      Delia Nijenhuis
      Bijdrager

      Hallo beste leden van het bestuur,. komt er dit jaar een tuinfeest of een streekmarkt. als er geen streekmarkt komt dan kan ik daar mee aan de slag  met de centrummanager van de voorstraat.  Van ellen begreep ik dat zij graag weer een streekmarkt op ons complex wil hebben. gegadigden genoeg, maar ook enthousiasme.????

       

      groetjes Delia

    • #1137
      Ellen Hansen
      Bijdrager

      Hoi Delia, binnen niet al te lange tijd komt de aktiviteitencommissie weer bij elkaar op voorstel van Betty, ik denk dat we dan moeten gaan plannen mede gezien de reacties en feedback die we kregen van de deelnemers aan de streekmarkt van vorig jaar. Voel je vrij om welk initiatief dan ook met de centrummanager te bespreken c.q. te plannen. groetjes, Ellen

    • #1144
      Sjaak Samson
      Bijdrager

      Als je een streekmarkt wil houden net als vorig jaar lopen de Euros weer de poort uit.

      Zou toch beter zijn om iets te doe in eigen beheer om de clubkas een beetje te spekken.

      Sjaak.

    • #1146

      Goed alles doornemen en op tijd bv goed voorbereid zijn en leren van vorig jaar. En idd liever geen geld erbij leggen. Maar het is wel leuk en op tijd vrijwilligers  inzetten waar en wie. Joke W.

Weergave van 3 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.