Tuinfeest

2018-09-01T19:00:00+02:00
Waar:
Tuinencomplex Panoven

Zoals we op de algemene ledenvergadering in  april al vertelden, organiseren we ook dit jaar weer een tuinfeest voor onze leden.  We doen dat dit keer in een wat andere vorm.
Kookten vorige keren deelnemende tuinders iets voor 2 tot 4 personen en aten we met elkaar, nu verzorgt de activiteitencommissie samen met het bestuur een hapje en een drankje.

Waarom in een andere vorm?
Er zijn dit jaar veel nieuwe tuinders aan de Panoven gekomen.
We vinden het als Vereniging belangrijk dat mensen die een tuin huren, elkaar kunnen leren kennen, elkaar kunnen ontmoeten en tuinervaringen kunnen uitwisselen.
Daarom hebben we dit jaar een vorm gekozen die zo makkelijk mogelijk is voor iedereen, zodat zoveel mogelijk tuinders, zowel “oude” als “nieuwe”, naar het tuinfeest komen.
Er zijn geen kosten verbonden aan het feest.
Als er tuinders zijn die voor een hapje willen zorgen, altijd goed natuurlijk!

Geef je alsjeblieft op voor 20 augustus en geef even aan met hoeveel personen je denkt te komen.

Waar kun je je opgeven?
1. Vul onderstaand strookje in en doe het in de brievenbus bij het clubhuis
of
2. Stuur een mail naar volkstuinverenigingvianen@gmail.com
of
3. Schrijf je naam op de lijst op het mededelingenbord.

Op bovenstaande adressen kun je ook aangeven of je voor een hapje wilt zorgen. Vermeld dan ajb ook even wat je denkt te gaan maken.

We hopen heel veel tuinders op 1 september te ontmoeten, dus wat ons betreft….tot ziens!

Activiteitencommissie en Bestuur

Naam/ tuinnr.: …………………………………….

komt op 1 september met ……………personen.